Про внесення змін і доповнень до науково-методичних рекомендацій про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
У 2011/2012 навчальному році чинними є «Науково-методичні рекомендації про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Надаємо методичні рекомендації щодо змін і доповнень, внесених з урахуванням вимог інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану в 2011/2012 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2011 р. №1/9-454).
Звертаємо увагу, що при оформленні сторінок класного журналу з усіх базових навчальних дисциплін запис «Програму виконано в повному обсязі» робиться лише наприкінці року. Цей запис учитель засвідчує власним підписом.
Трудове навчання, технології
Сторінки класного журналу з предметів «Трудове навчання», «Технології» заповнюються відповідно до «Науково-методичних рекомендацій про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Звертаємо увагу, що в навчальних програмах з предметів «Трудове навчання», «Технології» не вказано кількість тематичних оцінок, які мають бути виставлені протягом навчального року за базовий і варіативний модулі, тому вчителям необхідно спланувати вивчення теоретичного матеріалу, інтегровано з виконанням практичних модулів, та оцінити як теоретичні, так і практичні модулі.
Можливі варіанти проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9-х класів:
· у 5-6-х класах виставляти дві оцінки з базового і варіативного модулів;
· у 7-8-х класах виставляти чотири оцінки з базового і варіативного модулів;
· у 9 класі виставляти дві оцінки з базового модуля, одну оцінку з варіативного модуля та одну оцінку за виготовлення комплексного виробу.
Хлопці та дівчата 5-9-х класів (коли класи не діляться на вивчення трудового навчання ):
· у 5-6-х класах виставляти дві оцінки з базового і варіантного модулів;
· у 7-8-х класах виставляти чотири оцінки з базового і варіативного модулів;
· у 9 класі виставляти дві оцінки з базового модуля, одну оцінку з варіативного модуля й одну оцінку за виготовлення комплексного виробу.
У 10-11-х класах при вивченні технології виставляється три тематичні оцінки за інтерактивну (теоретичну) складову:
* перша – за розділи 1,2;
* друга – за розділи 3,4;
* третя – за розділи 5,6.
За варіативний модуль виставляється дві оцінки:
*теоретичний матеріал (базовий модуль) – одна ;
* практичний матеріал – одна.
Під час заповнення класного журналу необхідно постійно звертати увагу на заповнення сторінок з питань дотримання учнями правил безпечної роботи, виробничої санітарії й особистої гігієни, навчати їх тільки безпечних прийомів роботи, ознайомлювати із заходами з попередження травматизму.