/Files/images/pdpisi/інст222.gif




Про внесення змін і доповнень до науково-методичних рекомендацій про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

У 2011/2012 навчальному році чинними є «Науково-методичні рекомендації про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Надаємо методичні рекомендації щодо змін і доповнень, внесених з урахуванням вимог інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану в 2011/2012 навчальному році (лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2011 р. №1/9-454).

Звертаємо увагу, що при оформленні сторінок класного журналу з усіх базових навчальних дисциплін запис «Програму виконано в повному обсязі» робиться лише наприкінці року. Цей запис учитель засвідчує власним підписом.

Трудове навчання, технології

Сторінки класного журналу з предметів «Трудове навчання», «Технології» заповнюються відповідно до «Науково-методичних рекомендацій про застосування Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Звертаємо увагу, що в навчальних програмах з предметів «Трудове навчання», «Технології» не вказано кількість тематичних оцінок, які мають бути виставлені протягом навчального року за базовий і варіативний модулі, тому вчителям необхідно спланувати вивчення теоретичного матеріалу, інтегровано з виконанням практичних модулів, та оцінити як теоретичні, так і практичні модулі.

Можливі варіанти проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9-х класів:

· у 5-6-х класах виставляти дві оцінки з базового і варіативного модулів;

· у 7-8-х класах виставляти чотири оцінки з базового і варіативного модулів;

· у 9 класі виставляти дві оцінки з базового модуля, одну оцінку з варіативного модуля та одну оцінку за виготовлення комплексного виробу.

Хлопці та дівчата 5-9-х класів (коли класи не діляться на вивчення трудового навчання ):

· у 5-6-х класах виставляти дві оцінки з базового і варіантного модулів;

· у 7-8-х класах виставляти чотири оцінки з базового і варіативного модулів;

· у 9 класі виставляти дві оцінки з базового модуля, одну оцінку з варіативного модуля й одну оцінку за виготовлення комплексного виробу.

У 10-11-х класах при вивченні технології виставляється три тематичні оцінки за інтерактивну (теоретичну) складову:

* перша – за розділи 1,2;

* друга – за розділи 3,4;

* третя – за розділи 5,6.

За варіативний модуль виставляється дві оцінки:

*теоретичний матеріал (базовий модуль) – одна ;

* практичний матеріал – одна.

Під час заповнення класного журналу необхідно постійно звертати увагу на заповнення сторінок з питань дотримання учнями правил безпечної роботи, виробничої санітарії й особистої гігієни, навчати їх тільки безпечних прийомів роботи, ознайомлювати із заходами з попередження травматизму.

n
Кiлькiсть переглядiв: 2730