У цьому розділі ви можете знайти методичні рекомендації по предметах, розробки уроків, презентації та інші напрацювання вчителів нашої школи. Заголовок 4 Укладачі: Караповська І.В., директор школи, вчитель-методист,Караповська О.В., заступник директора з НВР, старший вчитель, Цибулько О.І., заступник директора з ВР, спеціаліст І кваліфікаційної категорії Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Кривоозерського району Миколаївської області У брошурі розкрито поняття «обдарованої дитини», особливості організації навчання та виховання обдарованих дітей в умовах сільської школи. Брошура містить структуру роботи вчителя з обдарованими дітьми, систему роботи вчителя з розвитку творчої особистості та рекомендації для вчителів та батьків. Осіпенко Юрій Віталійович керівник Кривоозерського районного методичного об’єднання учителів трудового навчання, учитель трудового навчання та інформатики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. У посібнику подані розробки варіативного модуля: «Технологія матчворку (конструювання із сірників)». Запропоновані доробки допоможуть учителям технологій зробити уроки цікавими, пізнавальними та методично насиченими. Посібник розрахований на вчителів трудового навчання та технологій. Осіпенко Юрій Віталійович учитель інформатики та трудового навчання , спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 У посібнику описано можливості використання на клавіатурі «гарячих» клавіш та комбінацій клавіш для швидкого виклику більшості функцій управління комп'ютером. Посібник розрахований на користувачів для яких, комп’ютер потрібен для щоденної роботи з текстом, графікою, файлами та ін., він може допомогти зробити робочий процес швидким та ефективним. В залежності від версії операційної системи, встановленої на Вашому комп’ютері, деякі комбінації клавіш можуть бути недоступними. Осіпенко Юрій Віталійович учитель інформатики та трудового навчання , спеціаліст вищої кваліфіка-ційної категорії Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Даний посібник розрахований на учителів інформатики. Тут можна знайти цікаві поради, опис необхідних програм для комп'ютерного класу, які допоможуть учителю зробити свою роботу більш простою, сучасною і цікавою. При цьому скорочу-ють час на обслуговування комп'ютерів, підготовку та проведення уроків. Осіпенко Юрій Віталійович учитель інформатики та трудового навчання , спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії КривоозерськоїЗОШ І-ІІІ ст. №2 Даний посібник є продовженням посібника «Корисні поради учителю інформатики», розрахо-ваний на учителів інформатики. Тут можна знайти цікаві поради, опис необхідних програм для комп'ютерного класу, які допоможуть учителю зробити свою роботу більш простою, сучасною і цікавою. При цьому скорочують час на обслуго-вування комп'ютерів, підготовку та проведення уроків. Брагар О.М., Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничо-математичного циклу. Методичний посібник - Криве Озеро: Кривоозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2. – 2015. - 28 с. У роботі приділена увага аспектам підготовки вчителів до використання інформаційно -комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі на уроках природничо-математичного циклу. Робота призначена для керівників методичних об’єднань та вчителів природничо-математичного циклу. Бундаківська С.І., вчитель фізики та математики Кривоозерської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2,керівник районного методичного обєднання вчителів фізики. Посібник містить методичні рекомендації використання методу проектів при вивчені фізики та цікаві приклади проектів, які сприяють формуванню творчої особистості. Крижанівська О.В., Діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей учнів на уроках хімії. Методичний посібник – Криве Озеро: Кривоозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 У роботі обґрунтовано впровадження діяльнісного підходу до формування ключових компетентностей учнів у навчально-виховному процесі на уроках хімії. Робота призначена для керівників методичних об’єднань та вчителів хімії. Осіпенко Л. В., вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Кривоозерської ЗОШ І – ІІІ ст. №2 Кривоозерської районної ради Миколаївської області. У посібнику представлені матеріали з досвіду роботи вчителя щодо впровадження методик технології розвитку критичного мислення на уроках математики, як важливого елементу продуктивної технології навчання. Вони сприяють формуванню ключових компетентностей особистості молодшого школяра. Кiлькiсть переглядiв: 860 Версія для друку